semakin hari semakin sayang
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Maxminus
ahli
ahli


Posts : 2
Join date : 2008-03-02

PostSubject: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sun Mar 02, 2008 1:16 am

btol ke kebanyakan lelaki lebih penting kan kawan2 nye dari GF sendiri ??
sape yg korang sayang ??
awek or kawan ??
and kenapa ?
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sun Mar 02, 2008 9:16 am

aku sayang kedua2 nye..kalo boleh aku x nak kehilangan kawan n gf aku... Smile aku rasa dalam aspek ni...kite harus pandai membahagi kan masa...masa untuk kawan2..n masa untuk gf...so,bila kite dah bahagikan masa cm ni...x de la mana-mana pihak yang akan berkecil hati...ermmm..itu pendapat aku je la...wat masa ni pun aku x de masalh lagi ngn hal cm ni.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sun Mar 02, 2008 11:51 am

Salam..

Mmg btul jgk tu.. kadang2 lelaki lbh selesa cerita problem ngan best frenz (lelaki).. sbb lelaki blh memahami skit..

Tapi kalau GF tu btul2 care n syg.. dia pun blh jadi tmpat bersandar..

Tapi akalu prince lagi suke crite kat lelaki..

hmm..
Back to top Go down
View user profile
mackshinoda
Admin
Admin


Posts : 224
Join date : 2008-02-28
Age : 33
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sun Mar 02, 2008 3:45 pm

salam~
Mack setuju dgn PRINCE dan TKU.HAKIMI...

Bagi mack lak..
dua dua penting ar....tetapi keutamaan mack adalah kawan2..
tpi bila ade gurl kita agak bz dgn gurl jek kdg2 kawan2 terasa kita menjauhkan diri...
tapi bila gado dgn gurl...haaaaaaaaa...siap2 la kawan2 jadi mangsa...luahan perasaan..kekeke


*now tgh solo berani la ckp...kekekeke...
Back to top Go down
View user profile http://borak.in-goo.com
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 8:07 am

Salam..

ehem2 Mack..

Btul ke ko care dua-dua..

Tapi Mack bkn ko kate ari tu lbh kepada lelaki n x suka girlz ke.. Ahakz..

Mcm sumthg ni...

Mack2.. smpat lagi balik ke pgkal jaln.. Prince doakan k..

Amin..
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 10:55 am

mackshinoda wrote:
salam~
Mack setuju dgn PRINCE dan TKU.HAKIMI...

Bagi mack lak..
dua dua penting ar....tetapi keutamaan mack adalah kawan2..
tpi bila ade gurl kita agak bz dgn gurl jek kdg2 kawan2 terasa kita menjauhkan diri...
tapi bila gado dgn gurl...haaaaaaaaa...siap2 la kawan2 jadi mangsa...luahan perasaan..kekeke


*now tgh solo berani la ckp...kekekeke...

betul2..aku setuju...kalo nnti kite abaikan kawan2...layan awek kite jer...bile ade masalh ngn awek...baru nk carik kawan .... dalam aspek cm ni lak..kite di cop sebagai...bile dah susah baru carik org..ahaks....sikap mcm ni x elok dlm perhubungan.. lol!
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 11:10 am

prince wrote:
Salam..

ehem2 Mack..

Btul ke ko care dua-dua..

Tapi Mack bkn ko kate ari tu lbh kepada lelaki n x suka girlz ke.. Ahakz..

Mcm sumthg ni...

Mack2.. smpat lagi balik ke pgkal jaln.. Prince doakan k..

Amin..

lebih kepada kawan lelaki bukan bermaksud sebaliknya....begitu jugak dengan perempuan...
mane2 individu pun..bila di tanya anda lebih suka bergaul dengan laki2 or perempuan...then,jwpn diorg..bg laki2 akan ckp lebih suka bergaul dgn laki...n girl pun sama...mybe ade setgh yang akn jawab lebih suka bergaul dgn jantina yg berlainan....
so,ape yg tengku nk katakan kat sini...bukan apabila mereka menjawab lebih suka bergaul dgn kaum sejenis..mereka terus kite anggap sebaliknya...tapi...kite perlu faham dgn situasi mereka...mybe ade sebab2 tertentu mengapa mereka berbuat demikian...pergaulan ini bebas...cuma kite saje yg perlu pandai membuat keputusan yg mana buruk n baik...bukan sume masalah kite boleh kongsi ngn kaum yg berlainan jenis...ade masa jugak kite lebih senang berkongsi masalh dgn kaum sejenis...

maaf kalau ade yg tersinggung...x de maksud tersirat mahupun tersurat..sekadar renungan kite bersama...ahaks Razz Razz renung2kan...dan selamat beramal... king
Back to top Go down
View user profile
miszwafy
sejiwa
sejiwa


Posts : 33
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : shah alam

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 12:11 pm

tengku_hakimi wrote:


lebih kepada kawan lelaki bukan bermaksud sebaliknya....begitu jugak dengan perempuan...
mane2 individu pun..bila di tanya anda lebih suka bergaul dengan laki2 or perempuan...then,jwpn diorg..bg laki2 akan ckp lebih suka bergaul dgn laki...n girl pun sama...mybe ade setgh yang akn jawab lebih suka bergaul dgn jantina yg berlainan....
so,ape yg tengku nk katakan kat sini...bukan apabila mereka menjawab lebih suka bergaul dgn kaum sejenis..mereka terus kite anggap sebaliknya...tapi...kite perlu faham dgn situasi mereka...mybe ade sebab2 tertentu mengapa mereka berbuat demikian...pergaulan ini bebas...cuma kite saje yg perlu pandai membuat keputusan yg mana buruk n baik...bukan sume masalah kite boleh kongsi ngn kaum yg berlainan jenis...ade masa jugak kite lebih senang berkongsi masalh dgn kaum sejenis...

maaf kalau ade yg tersinggung...x de maksud tersirat mahupun tersurat..sekadar renungan kite bersama...ahaks Razz Razz renung2kan...dan selamat beramal... king

hmm.. setuju
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 2:24 pm

tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
Salam..

ehem2 Mack..

Btul ke ko care dua-dua..

Tapi Mack bkn ko kate ari tu lbh kepada lelaki n x suka girlz ke.. Ahakz..

Mcm sumthg ni...

Mack2.. smpat lagi balik ke pgkal jaln.. Prince doakan k..

Amin..

lebih kepada kawan lelaki bukan bermaksud sebaliknya....begitu jugak dengan perempuan...
mane2 individu pun..bila di tanya anda lebih suka bergaul dengan laki2 or perempuan...then,jwpn diorg..bg laki2 akan ckp lebih suka bergaul dgn laki...n girl pun sama...mybe ade setgh yang akn jawab lebih suka bergaul dgn jantina yg berlainan....
so,ape yg tengku nk katakan kat sini...bukan apabila mereka menjawab lebih suka bergaul dgn kaum sejenis..mereka terus kite anggap sebaliknya...tapi...kite perlu faham dgn situasi mereka...mybe ade sebab2 tertentu mengapa mereka berbuat demikian...pergaulan ini bebas...cuma kite saje yg perlu pandai membuat keputusan yg mana buruk n baik...bukan sume masalah kite boleh kongsi ngn kaum yg berlainan jenis...ade masa jugak kite lebih senang berkongsi masalh dgn kaum sejenis...

maaf kalau ade yg tersinggung...x de maksud tersirat mahupun tersurat..sekadar renungan kite bersama...ahaks Razz Razz renung2kan...dan selamat beramal... king


Bukan lah KIMI.. mack yg kata camtu.. wakakaka
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 2:25 pm

Salam..

Dari tadi lagi PRINCE tgk miszwafy n Tengku Hakimi asyik sokong menyokong je.... Ade pape ke ni???

Ish.. jelez2.. king
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 2:26 pm

miszwafy wrote:
tengku_hakimi wrote:


lebih kepada kawan lelaki bukan bermaksud sebaliknya....begitu jugak dengan perempuan...
mane2 individu pun..bila di tanya anda lebih suka bergaul dengan laki2 or perempuan...then,jwpn diorg..bg laki2 akan ckp lebih suka bergaul dgn laki...n girl pun sama...mybe ade setgh yang akn jawab lebih suka bergaul dgn jantina yg berlainan....
so,ape yg tengku nk katakan kat sini...bukan apabila mereka menjawab lebih suka bergaul dgn kaum sejenis..mereka terus kite anggap sebaliknya...tapi...kite perlu faham dgn situasi mereka...mybe ade sebab2 tertentu mengapa mereka berbuat demikian...pergaulan ini bebas...cuma kite saje yg perlu pandai membuat keputusan yg mana buruk n baik...bukan sume masalah kite boleh kongsi ngn kaum yg berlainan jenis...ade masa jugak kite lebih senang berkongsi masalh dgn kaum sejenis...

maaf kalau ade yg tersinggung...x de maksud tersirat mahupun tersurat..sekadar renungan kite bersama...ahaks Razz Razz renung2kan...dan selamat beramal... king

hmm.. setuju

Nak tanya secara personal.. Ade pape ke nagn Kimi tu.. support nampak.. hehe
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 3:04 pm

prince wrote:
Salam..

Dari tadi lagi PRINCE tgk miszwafy n Tengku Hakimi asyik sokong menyokong je.... Ade pape ke ni???

Ish.. jelez2.. king

menyokong pada kebenaran...x de maksud yg tersirat mahupun yg tersurat lol!
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 3:22 pm

tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
Salam..

Dari tadi lagi PRINCE tgk miszwafy n Tengku Hakimi asyik sokong menyokong je.... Ade pape ke ni???

Ish.. jelez2.. king

menyokong pada kebenaran...x de maksud yg tersirat mahupun yg tersurat lol!

erm.. hehe.. tulis kat sini mmg la x de yg tersurat.. kat HATI camne... jeng3.. da cuak la tu kIMI.. wakakakaka king
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 4:03 pm

prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
Salam..

Dari tadi lagi PRINCE tgk miszwafy n Tengku Hakimi asyik sokong menyokong je.... Ade pape ke ni???

Ish.. jelez2.. king

menyokong pada kebenaran...x de maksud yg tersirat mahupun yg tersurat lol!

erm.. hehe.. tulis kat sini mmg la x de yg tersurat.. kat HATI camne... jeng3.. da cuak la tu kIMI.. wakakakaka king

kat hati pun x de...mane de cuak...cuma menegakkan kebenaran Wink
Back to top Go down
View user profile
miszwafy
sejiwa
sejiwa


Posts : 33
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : shah alam

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 4:14 pm

isk..

ke situ lak mr. prince neh..

jgn pk jauh˛.. tak elok.. Cool
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 03, 2008 4:21 pm

betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 12:31 pm

miszwafy wrote:
isk..

ke situ lak mr. prince neh..

jgn pk jauh˛.. tak elok.. Cool

Bukan fikir jauh la.. JELEZ jek!!!!!!!!!! ops.. maintain2.. I'm Mr COOL.. king
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 12:32 pm

tengku_hakimi wrote:
betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz

Teori mana yg ko gune ni??? cube bagi skt.. Kalu fizik kan berdasarkan imaginasi yg diluar kemampuan tahap manusia.. So x salah la fikir jauh2.. king
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 1:43 pm

prince wrote:
miszwafy wrote:
isk..

ke situ lak mr. prince neh..

jgn pk jauh˛.. tak elok.. Cool

Bukan fikir jauh la.. JELEZ jek!!!!!!!!!! ops.. maintain2.. I'm Mr COOL.. king

nak jeles mende...aku ngn die bukan ade ape pun...kan miszwafy?? Laughing

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 1:46 pm

prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz

Teori mana yg ko gune ni??? cube bagi skt.. Kalu fizik kan berdasarkan imaginasi yg diluar kemampuan tahap manusia.. So x salah la fikir jauh2.. king

teori aku la..hehehe lol!

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 1:54 pm

tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz

Teori mana yg ko gune ni??? cube bagi skt.. Kalu fizik kan berdasarkan imaginasi yg diluar kemampuan tahap manusia.. So x salah la fikir jauh2.. king

teori aku la..hehehe lol!

Teori ko ke.. SAH!!!! Ideologi yg salah ni.. erm.. ade buat buku ke.. nak beli.. wakakaka king
Back to top Go down
View user profile
sha
Moderator
Moderator


Posts : 193
Join date : 2008-03-01
Age : 43
Location : atas gunung

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 2:30 pm

kawan or gf..dua2 pentingkan..tp lelaki kadang tu...kena la pandai bahagi masa ........... semua ....susah nak cakap kan..kawan is 4ever......
seharusnya kena saling faham memahami........
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 2:40 pm

prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz

Teori mana yg ko gune ni??? cube bagi skt.. Kalu fizik kan berdasarkan imaginasi yg diluar kemampuan tahap manusia.. So x salah la fikir jauh2.. king

teori aku la..hehehe lol!

Teori ko ke.. SAH!!!! Ideologi yg salah ni.. erm.. ade buat buku ke.. nak beli.. wakakaka king

ade...ko nak ke??t aku bagi percuma

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 3:06 pm

tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz

Teori mana yg ko gune ni??? cube bagi skt.. Kalu fizik kan berdasarkan imaginasi yg diluar kemampuan tahap manusia.. So x salah la fikir jauh2.. king

teori aku la..hehehe lol!

Teori ko ke.. SAH!!!! Ideologi yg salah ni.. erm.. ade buat buku ke.. nak beli.. wakakaka king

ade...ko nak ke??t aku bagi percuma

Ade ke... nak lah.. mana la tau blh dikomersial kan.. hehehe king
Back to top Go down
View user profile
mackshinoda
Admin
Admin


Posts : 224
Join date : 2008-02-28
Age : 33
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 04, 2008 3:36 pm

prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz

Teori mana yg ko gune ni??? cube bagi skt.. Kalu fizik kan berdasarkan imaginasi yg diluar kemampuan tahap manusia.. So x salah la fikir jauh2.. king

teori aku la..hehehe lol!

Teori ko ke.. SAH!!!! Ideologi yg salah ni.. erm.. ade buat buku ke.. nak beli.. wakakaka king

ade...ko nak ke??t aku bagi percuma

Ade ke... nak lah.. mana la tau blh dikomersial kan.. hehehe king

Ko pon satu mangkuk...dah taw ideologi yg SALAH lagi ko nak beli buku la apa la...pastu nak kormesialkan sekali..isk..manyak makan semut nie

_________________
~TiaP HaRi SayaNg~
Back to top Go down
View user profile http://borak.in-goo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Today at 1:24 am

Back to top Go down
 
Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SEMBANG SAYANG :: Sembang sembang :: Hal ehwal lelaki-
Jump to: