semakin hari semakin sayang
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Fri Mar 07, 2008 2:15 pm

prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
sha wrote:
kawan or gf..dua2 pentingkan..tp lelaki kadang tu...kena la pandai bahagi masa ........... semua ....susah nak cakap kan..kawan is 4ever......
seharusnya kena saling faham memahami........

Senang je cakap camtu.. kadang2 Gf tu yg x bagi.. sume mstu ngan dia.. dgn kawan laki bf dia pun Jelez.. dah la tu.. kene antar report setiap

jam plk tu.. Ops.. bkn pngalaman sendiri.. tgk mmbr2 je kene camtu... hehe king

kalo aku dapat gf cm tu..aku tinggalkan aje..hahahaha....mane bole die nk sekat hubungan kite ngn kawan2 kite...kite pun x sekat die berhubung ngn kawan2 die...

Ades.. x kan x blh bagi peluang kat dia Kimi.. mana tau cara yg dia buat tu untuk kebaikan kita... cuma agak keterlaluan la kot...

Kene control mmg x besh.. Tapi kdg2 tu rasa mcm di hargai n dapat rasa dia syg kan kita.. king

hrmmmkalo bg peluang tu boleh..tapi kalo bile dh d beri peluang...die tetap gak cm tu...ape lagi..tinggal je la..ahaks...tapi...bukan senang nk lepaskan org yg kite sayang...

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
aFdSmKaD
sehati
sehati


Posts : 137
Join date : 2008-02-29
Age : 28
Location : sUmWhErE~

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Fri Mar 07, 2008 3:25 pm

mackshinoda wrote:
badboyz wrote:

huhuh..
carik je awek yg x banyak ckp..
nnti x de la nk jeles sgt..
sbb die x lyn sgt laki lain Razz

klu ngan kawan sporting r sket..
besh..
bleh borak macam2...
senang ati je borak ngan kawan..
senang nk cter la org ckp Razz

elok la arnab cari arnab..kan kan??padan..due due suke mkn carrot

hehehe..
asl le cik mack ni ske ngat ngan ARNAB..
sket2 msti mnceritakan sal arnab..
waakakaa
cik mack ni lgi pntngkan member kew awex??? lol!
kew arnab lgi penting????? elephant
Back to top Go down
View user profile http://www.afdsmkad.wordpress.com
mackshinoda
Admin
Admin


Posts : 224
Join date : 2008-02-28
Age : 33
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 12:46 am

mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

_________________
~TiaP HaRi SayaNg~
Back to top Go down
View user profile http://borak.in-goo.com
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 8:57 am

tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
sha wrote:
kawan or gf..dua2 pentingkan..tp lelaki kadang tu...kena la pandai bahagi masa ........... semua ....susah nak cakap kan..kawan is 4ever......
seharusnya kena saling faham memahami........

Senang je cakap camtu.. kadang2 Gf tu yg x bagi.. sume mstu ngan dia.. dgn kawan laki bf dia pun Jelez.. dah la tu.. kene antar report setiap

jam plk tu.. Ops.. bkn pngalaman sendiri.. tgk mmbr2 je kene camtu... hehe king

kalo aku dapat gf cm tu..aku tinggalkan aje..hahahaha....mane bole die nk sekat hubungan kite ngn kawan2 kite...kite pun x sekat die berhubung ngn kawan2 die...

Ades.. x kan x blh bagi peluang kat dia Kimi.. mana tau cara yg dia buat tu untuk kebaikan kita... cuma agak keterlaluan la kot...

Kene control mmg x besh.. Tapi kdg2 tu rasa mcm di hargai n dapat rasa dia syg kan kita.. king

hrmmmkalo bg peluang tu boleh..tapi kalo bile dh d beri peluang...die tetap gak cm tu...ape lagi..tinggal je la..ahaks...tapi...bukan senang nk lepaskan org yg kite sayang...

Ok setuju... TINGGAL je... jadi la ANDARTU... wakakaka king
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 9:01 am

mackshinoda wrote:
mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

ntah la kdg2 rasa kawan penting tapi awex pun pnting kot.. Tgk la situasi.. Siapa yg memahami pada masa tu dia kot yg penting.. Tapi x adillah la melabelkan seseorg tu.. Sbb kedua2 nya memikirkan kebaikan kita.. Cuma Situasi je sesuai ke x..

Cuba masa kita memerlukan kasih syg dan cinta, Awex la yg blh berikan kita kebahagiaan.. Kwn lelaki mana boleh..

N bila kita ade masalah dgn Awex, kawan lelaki la yg bagi support..

So dua2 memain kan peranan yg penting dan memerlukan satu sama lain...

Ibarat perkataan dalam sains.. SIMBIOSIS sesama manusia.. king
Back to top Go down
View user profile
badboyz
Moderator Muzik
Moderator Muzik


Posts : 628
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : bwh langit atas bumi..dpn pc atas kerusi :P

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 9:02 am

prince wrote:
mackshinoda wrote:
mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

ntah la kdg2 rasa kawan penting tapi awex pun pnting kot.. Tgk la situasi.. Siapa yg memahami pada masa tu dia kot yg penting.. Tapi x adillah la melabelkan seseorg tu.. Sbb kedua2 nya memikirkan kebaikan kita.. Cuma Situasi je sesuai ke x..

Cuba masa kita memerlukan kasih syg dan cinta, Awex la yg blh berikan kita kebahagiaan.. Kwn lelaki mana boleh..

N bila kita ade masalah dgn Awex, kawan lelaki la yg bagi support..

So dua2 memain kan peranan yg penting dan memerlukan satu sama lain...

Ibarat perkataan dalam sains.. SIMBIOSIS sesama manusia.. king

hurm...
btol2...
tapikan...
kte lebeh rapat ngan kawan berbanding gf..
Razz

_________________



~Penant!an !tu adalah satu peny!ksaan..apatah lag! menunggu b!dadar! pujaan hat!~
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 9:11 am

badboyz wrote:
prince wrote:
mackshinoda wrote:
mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

ntah la kdg2 rasa kawan penting tapi awex pun pnting kot.. Tgk la situasi.. Siapa yg memahami pada masa tu dia kot yg penting.. Tapi x adillah la melabelkan seseorg tu.. Sbb kedua2 nya memikirkan kebaikan kita.. Cuma Situasi je sesuai ke x..

Cuba masa kita memerlukan kasih syg dan cinta, Awex la yg blh berikan kita kebahagiaan.. Kwn lelaki mana boleh..

N bila kita ade masalah dgn Awex, kawan lelaki la yg bagi support..

So dua2 memain kan peranan yg penting dan memerlukan satu sama lain...

Ibarat perkataan dalam sains.. SIMBIOSIS sesama manusia.. king

hurm...
btol2...
tapikan...
kte lebeh rapat ngan kawan berbanding gf..
Razz

Tgk situsai la.. kalu time tgh gado ngan gf... msti lah kwn lelaki yg support.. king
Back to top Go down
View user profile
eina
ahli
ahli


Posts : 1
Join date : 2008-03-06
Age : 32
Location : jay bee

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 11:32 am

kawan utk slamer nyer,,gf lom tnt kekal Very Happy
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 2:56 pm

mackshinoda wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
prince wrote:
tengku_hakimi wrote:
betul2...pikir jauh2 ni boleh melemah kan otak..hahahahahaha Razz

Teori mana yg ko gune ni??? cube bagi skt.. Kalu fizik kan berdasarkan imaginasi yg diluar kemampuan tahap manusia.. So x salah la fikir jauh2.. king

teori aku la..hehehe lol!

Teori ko ke.. SAH!!!! Ideologi yg salah ni.. erm.. ade buat buku ke.. nak beli.. wakakaka king

ade...ko nak ke??t aku bagi percuma

Ade ke... nak lah.. mana la tau blh dikomersial kan.. hehehe king

Ko pon satu mangkuk...dah taw ideologi yg SALAH lagi ko nak beli buku la apa la...pastu nak kormesialkan sekali..isk..manyak makan semut nie

hahahahaha...ape la ko ni...biarla die nak buku aku...ko nak gak ke??

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 2:58 pm

badboyz wrote:
prince wrote:
mackshinoda wrote:
mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

ntah la kdg2 rasa kawan penting tapi awex pun pnting kot.. Tgk la situasi.. Siapa yg memahami pada masa tu dia kot yg penting.. Tapi x adillah la melabelkan seseorg tu.. Sbb kedua2 nya memikirkan kebaikan kita.. Cuma Situasi je sesuai ke x..

Cuba masa kita memerlukan kasih syg dan cinta, Awex la yg blh berikan kita kebahagiaan.. Kwn lelaki mana boleh..

N bila kita ade masalah dgn Awex, kawan lelaki la yg bagi support..

So dua2 memain kan peranan yg penting dan memerlukan satu sama lain...

Ibarat perkataan dalam sains.. SIMBIOSIS sesama manusia.. king

hurm...
btol2...
tapikan...
kte lebeh rapat ngan kawan berbanding gf..
Razz

mmg la kite lagi rapat ngn kawan kite berbanding gf....hemm cm ner nk cakap ek..mcm tu la.. Razz Razz

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
badboyz
Moderator Muzik
Moderator Muzik


Posts : 628
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : bwh langit atas bumi..dpn pc atas kerusi :P

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 4:00 pm

prince wrote:
badboyz wrote:
prince wrote:
mackshinoda wrote:
mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

ntah la kdg2 rasa kawan penting tapi awex pun pnting kot.. Tgk la situasi.. Siapa yg memahami pada masa tu dia kot yg penting.. Tapi x adillah la melabelkan seseorg tu.. Sbb kedua2 nya memikirkan kebaikan kita.. Cuma Situasi je sesuai ke x..

Cuba masa kita memerlukan kasih syg dan cinta, Awex la yg blh berikan kita kebahagiaan.. Kwn lelaki mana boleh..

N bila kita ade masalah dgn Awex, kawan lelaki la yg bagi support..

So dua2 memain kan peranan yg penting dan memerlukan satu sama lain...

Ibarat perkataan dalam sains.. SIMBIOSIS sesama manusia.. king

hurm...
btol2...
tapikan...
kte lebeh rapat ngan kawan berbanding gf..
Razz

Tgk situsai la.. kalu time tgh gado ngan gf... msti lah kwn lelaki yg support.. king

situsai tu camne??
hehe Razz
ishk..
x kre time ler..
mmg kte lagi rapat ngan kawan... lol!

_________________



~Penant!an !tu adalah satu peny!ksaan..apatah lag! menunggu b!dadar! pujaan hat!~
Back to top Go down
View user profile
badboyz
Moderator Muzik
Moderator Muzik


Posts : 628
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : bwh langit atas bumi..dpn pc atas kerusi :P

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 4:01 pm

tengku_hakimi wrote:
badboyz wrote:
prince wrote:
mackshinoda wrote:
mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

ntah la kdg2 rasa kawan penting tapi awex pun pnting kot.. Tgk la situasi.. Siapa yg memahami pada masa tu dia kot yg penting.. Tapi x adillah la melabelkan seseorg tu.. Sbb kedua2 nya memikirkan kebaikan kita.. Cuma Situasi je sesuai ke x..

Cuba masa kita memerlukan kasih syg dan cinta, Awex la yg blh berikan kita kebahagiaan.. Kwn lelaki mana boleh..

N bila kita ade masalah dgn Awex, kawan lelaki la yg bagi support..

So dua2 memain kan peranan yg penting dan memerlukan satu sama lain...

Ibarat perkataan dalam sains.. SIMBIOSIS sesama manusia.. king

hurm...
btol2...
tapikan...
kte lebeh rapat ngan kawan berbanding gf..
Razz

mmg la kite lagi rapat ngn kawan kite berbanding gf....hemm cm ner nk cakap ek..mcm tu la.. Razz Razz


hehe...
mmg2..
da dikaji da Razz

_________________



~Penant!an !tu adalah satu peny!ksaan..apatah lag! menunggu b!dadar! pujaan hat!~
Back to top Go down
View user profile
sha
Moderator
Moderator


Posts : 193
Join date : 2008-03-01
Age : 43
Location : atas gunung

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 7:05 pm

kawan lebih penting......tapi tak semua..kadang kawan yg kita sanjng..yg kita percaya...menodai kepercayaan kita.......tak elok tu....
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator


Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 31
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 8:22 pm

badboyz wrote:
tengku_hakimi wrote:
badboyz wrote:
prince wrote:
mackshinoda wrote:
mack 2-2 penting...tapi kawan lebih agi kot...sape nak jadi awek aku kena terima kenyataan ini "kawan lebih dari kamu"

ntah la kdg2 rasa kawan penting tapi awex pun pnting kot.. Tgk la situasi.. Siapa yg memahami pada masa tu dia kot yg penting.. Tapi x adillah la melabelkan seseorg tu.. Sbb kedua2 nya memikirkan kebaikan kita.. Cuma Situasi je sesuai ke x..

Cuba masa kita memerlukan kasih syg dan cinta, Awex la yg blh berikan kita kebahagiaan.. Kwn lelaki mana boleh..

N bila kita ade masalah dgn Awex, kawan lelaki la yg bagi support..

So dua2 memain kan peranan yg penting dan memerlukan satu sama lain...

Ibarat perkataan dalam sains.. SIMBIOSIS sesama manusia.. king

hurm...
btol2...
tapikan...
kte lebeh rapat ngan kawan berbanding gf..

mmg la kite lagi rapat ngn kawan kite berbanding gf....hemm cm ner nk cakap ek..mcm tu la.. Razz Razz


hehe...
mmg2..
da dikaji da Razz

grrrrr... tgk situasi la.. king
Back to top Go down
View user profile
badboyz
Moderator Muzik
Moderator Muzik


Posts : 628
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : bwh langit atas bumi..dpn pc atas kerusi :P

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sat Mar 08, 2008 8:52 pm

aahh..
tade2...
mmg lagi rapat ngan kawan .. Razz

_________________



~Penant!an !tu adalah satu peny!ksaan..apatah lag! menunggu b!dadar! pujaan hat!~
Back to top Go down
View user profile
sha
Moderator
Moderator


Posts : 193
Join date : 2008-03-01
Age : 43
Location : atas gunung

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Sun Mar 09, 2008 2:30 am

badboyz wrote:
aahh..
tade2...
mmg lagi rapat ngan kawan .. Razz

sok2 kalau ader gf..kawan pun tak nampak..hu..hu...
Back to top Go down
View user profile
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 10, 2008 9:12 am

sha wrote:
badboyz wrote:
aahh..
tade2...
mmg lagi rapat ngan kawan .. Razz

sok2 kalau ader gf..kawan pun tak nampak..hu..hu...

x jugak sha...kite kene imbang kan...hrmm...x kan kalo dah susah baru nk carik kawan...

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
aFdSmKaD
sehati
sehati


Posts : 137
Join date : 2008-02-29
Age : 28
Location : sUmWhErE~

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 10, 2008 9:47 am

kekadang..
n selalunyer..
kawan lebey memhami dri gf@bf..
hehehee..
Back to top Go down
View user profile http://www.afdsmkad.wordpress.com
tengku_hakimi
Moderator
Moderator


Posts : 398
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : padang pasir

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 10, 2008 2:10 pm

aFdSmKaD wrote:
kekadang..
n selalunyer..
kawan lebey memhami dri gf@bf..
hehehee..

yela...kawan2 kite same jantina...so,die paham ape kehendak kite...ahaks

_________________
tengku_hakimi
Back to top Go down
View user profile
badboyz
Moderator Muzik
Moderator Muzik


Posts : 628
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : bwh langit atas bumi..dpn pc atas kerusi :P

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Mon Mar 10, 2008 9:49 pm

tengku_hakimi wrote:
sha wrote:
badboyz wrote:
aahh..
tade2...
mmg lagi rapat ngan kawan .. Razz

sok2 kalau ader gf..kawan pun tak nampak..hu..hu...

x jugak sha...kite kene imbang kan...hrmm...x kan kalo dah susah baru nk carik kawan...

haah..
btol2..
sukung abg Razz

_________________



~Penant!an !tu adalah satu peny!ksaan..apatah lag! menunggu b!dadar! pujaan hat!~
Back to top Go down
View user profile
aFdSmKaD
sehati
sehati


Posts : 137
Join date : 2008-02-29
Age : 28
Location : sUmWhErE~

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 11, 2008 1:12 am

tengku_hakimi wrote:
aFdSmKaD wrote:
kekadang..
n selalunyer..
kawan lebey memhami dri gf@bf..
hehehee..

yela...kawan2 kite same jantina...so,die paham ape kehendak kite...ahaks

x jgak..
kalo kwan xsme jntina pon still besh..
lgi phm jiwa...
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.afdsmkad.wordpress.com
blossoms_joanna
sejiwa
sejiwa


Posts : 11
Join date : 2008-03-01
Age : 29
Location : --IsLanD in tHe suN--

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 11, 2008 1:47 am

bg aku la...lelaki mmg lbh penting kan mmbe...(past experience)

but..mmbe mmg, mmbe la yg slalu ade time ssh n sng...

laki ke pompuan...kwn tuh penting la....xsalah pentingkan mmbe..

mmbe aku tuh, pakwe die pnye mmbe siap majuk lg.....

laki same laki lak tuh...sbb pe bile weekands die slalu dating ngn awek die....

bg aku..kdg x bertimbang rase gak...smpai mmbe aku mengalah sampai x kua la

bp minggu ngn bf die...gara2 bf die nak jage ati mmbe...

kdg2 xpatutla cmtu....setiap individu kena pndai la imbang hbgn mmbe ngn kekasih....

tu yg aku rasela...
Back to top Go down
View user profile
aFdSmKaD
sehati
sehati


Posts : 137
Join date : 2008-02-29
Age : 28
Location : sUmWhErE~

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 11, 2008 2:56 am

blossoms_joanna wrote:
bg aku la...lelaki mmg lbh penting kan mmbe...(past experience)

but..mmbe mmg, mmbe la yg slalu ade time ssh n sng...

laki ke pompuan...kwn tuh penting la....xsalah pentingkan mmbe..

mmbe aku tuh, pakwe die pnye mmbe siap majuk lg.....

laki same laki lak tuh...sbb pe bile weekands die slalu dating ngn awek die....

bg aku..kdg x bertimbang rase gak...smpai mmbe aku mengalah sampai x kua la

bp minggu ngn bf die...gara2 bf die nak jage ati mmbe...

kdg2 xpatutla cmtu....setiap individu kena pndai la imbang hbgn mmbe ngn kekasih....

tu yg aku rasela...

erk...
sapekah membemu tu???
adakah driku mngenali drinye???
kekekeee..
ntah pape le member pakwe dier 2..
sengall
Back to top Go down
View user profile http://www.afdsmkad.wordpress.com
minority116
Moderator Muzik
Moderator Muzik


Posts : 189
Join date : 2008-03-04
Location : Atas pokok

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 11, 2008 8:26 am

cik afdsmkadkredit..saya sokong yg ngan member lain jantina pon leh wat kawan baik wat..memang besh pon if kamceng ngan dorang..leh la kenal ngan lebih rapat dunia oh! lelaki ni...
if kwn ngan sama jantina tu..dia tau ke aper kehendak kiter n dia bole bagi ker?..hehheehe Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
mackshinoda
Admin
Admin


Posts : 224
Join date : 2008-02-28
Age : 33
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Tue Mar 11, 2008 3:14 pm

minority116 wrote:
cik afdsmkadkredit..saya sokong yg ngan member lain jantina pon leh wat kawan baik wat..memang besh pon if kamceng ngan dorang..leh la kenal ngan lebih rapat dunia oh! lelaki ni...
if kwn ngan sama jantina tu..dia tau ke aper kehendak kiter n dia bole bagi ker?..hehheehe Twisted Evil

tapi kwn lain jantina dgn mack nie..pikir lain...pastu awek pon sure la ngamok...tapi suke kwn popuan!!!tapi now kawan lelaki ada lah keutamaan

_________________
~TiaP HaRi SayaNg~
Back to top Go down
View user profile http://borak.in-goo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?   Today at 1:23 am

Back to top Go down
 
Lelaki lebih Penting kan kawan dari GF ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SEMBANG SAYANG :: Sembang sembang :: Hal ehwal lelaki-
Jump to: