semakin hari semakin sayang
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Cinta yang x kesampaian...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
araa_nana
sehati sejiwa
sehati sejiwa
avatar

Posts : 415
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : pink house

PostSubject: Cinta yang x kesampaian...   Tue Mar 04, 2008 2:30 pm

sape2 yg ade crite lawak or sewaktu dgnnye..leh la kongsikn bersama..Surprised


Aku diberi nama Hitam. Pelikkan nama tu. Macam takde nama lain aje.
Sebenarnya aku pun cukup tak suka dengan nama tu..macam nama
gangster..tapi..apa nak buat dah memang nama aku gitu,bersyukur
ajelah..Aku dilahirkan sebagai anak yatim piatu. Memang malang nasibku
tak seperti kawan-kawanku yang lain ada ibu dan bapa.

Kadang-kadang aku cemburu melihat mereka sekeluarga bergurau senda dan
bermesra . Syukurlah ada Pak Mat sekeluarga ,dapatlah juga aku menumpang
kasih. Beliaulah yang menjaga aku sejak kecil dan memberikan aku sepenuh
kasih sayang. Ibuku meninggal dunia kerana tak tertahan menanggung
sengsara ketika melahirkan aku . Mungkin kerana saiz aku yang agak
besar. Macam anak gajah, kata Pak Mat.

Ayahku pula terkorban akibat kemalangan jalanraya. Menurut cerita yang
aku dengar,..ayahku mati dilanggar kereta ketika hendak melintas jalan.
Wallahualam..

Sekarang aku sudah remaja he..he..Seronoknya!!Seronoknya!! Seperti
remaja lain aku juga tak dapat lari perasaan ingin disayangi dan
menyayangi dan perasaan ini aku peruntukkan khas.. untuk dia
seorang..Nurlida namanya...orangnya cantik manis, lemah-lembut, sopan
santun..ahhhh..kira perfectlah !! Come lote,..kata oghe Kelate..

Hai kalaulah aku dapat dia..tentu kawan-kawan aku jealous..Tapi
masalahnya..itulah..dia tu anak Pak Mat!! Jadi ..terpaksalah aku
pendamkan sahaja perasaan aku ni sendiri. Lagipun aku sedar siapa diri
aku ini..sekadar menumpang..Kajang pak malau kajang berlipat..kajang
hamba mengkuang layu..dagang tuan dagang bertempat.. dagang hamba
musafir lalu..hai sedihnya

Semalam,ahhh..semalam..merupakan hari yang paling malang dalam
hidupku. Bunga yang aku puja- puja selama ini telah dirampas orang.!!
Sewaktu aku sedang merayau-rayau keliling kampung aku terserempak dengan
si Nurlida..gadisku itu sedang membonceng motosikal dengan Zarir..

Cis!! bukan main mesra lagi. Cilaka!!! Binawe kau Zarir, kan ramai
lagi perempuan lain dalam kampung nie..kenapa awek aku jugak yang kau
kacau..nanti kau Nurlida, aku report kat ayah kau!! Malam tadi aku tak
senang tidur. Memang sukar aku nak terima kenyataan ini..

Tak sanggup lagi aku menengok muka gadis idaman aku tu..melihat dia
bermesra-mesra. Aku cemburu..cemburu!! Aku mesti lari dari sini. Ya,
itulah keputusan aku..aku nekad,..apa nak jadi, jadilah.aku mesti keluar
dari kampung nie!! Tapi kemana aku nak pergi? KL? JB?..Yaa..KL..aku
akan pergi ke KL. Biarlah aku membawa diri ke sana.

Baru sebentar tadi aku pergi berjumpa dengan kawan-kawan aku, nak
ucapkan selamat tinggal..Semua kawan-kawan aku menasihatkan aku agar
jangan pergi ..terimalah kenyataan ini, aku dan Nurlida tak setaraf..
Ya, aku tahu..aku tahu, aku niii....aku niii.....


cuma seekor kambing,? elephant


So what?? Kambing tak buleh bercinta ke?ke? ke? lol!
Back to top Go down
View user profile
sha
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 193
Join date : 2008-03-01
Age : 44
Location : atas gunung

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Tue Mar 04, 2008 2:56 pm

kalau kambing tu ader perasaan aper salah nya..kuang22....wat lawak ekkkkkkkkk
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Tue Mar 04, 2008 2:59 pm

Salam..

erm.. kisah cinta yg x kesampaian mmg sukar... tapi seseorg itu x blh pentingkan diri.. Cinta itu x blh dipaksa.. Kalau org lain yg blh mmbahagiakan kekasih yg kita Cintai itu, kita harus lepaskan dia.. Kerana hanya disitu kebahagiaannya.. Lebih baik lagi kalu kita mndoakan dia..

Allah itu maha adil dam mnciptakan makhliknya berpasang-pasangan, jadi insya Allah satu hari akan bertemu jodoh yg menyayangi kita sepenuhnya.."BUKA DAN CUBA MENERIMA ORG LAIN DALAM HIDUP KITA" jgn hanya dibelenggu oleh Cinta yg x kesampaian.. Life msti diterusakan...

Prince Doa utk sume.. AMIN... king
Back to top Go down
View user profile
prince
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 475
Join date : 2008-02-29
Age : 32
Location : HEAVEN KIGDOM

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Tue Mar 04, 2008 3:01 pm

sha wrote:
kalau kambing tu ader perasaan aper salah nya..kuang22....wat lawak ekkkkkkkkk

Kambing bercinta ngan kambing la... msti ade kategori kambing macho or kambing cantik.. Nak tau lbh detail pasal crte kambing ni, sila ty MACK.. king
Back to top Go down
View user profile
araa_nana
sehati sejiwa
sehati sejiwa
avatar

Posts : 415
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : pink house

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Tue Mar 04, 2008 3:16 pm

prince wrote:
sha wrote:
kalau kambing tu ader perasaan aper salah nya..kuang22....wat lawak ekkkkkkkkk

Kambing bercinta ngan kambing la... msti ade kategori kambing macho or kambing cantik.. Nak tau lbh detail pasal crte kambing ni, sila ty MACK.. king

haha..embekkk
rasa cam nk selami aje hati kambing nih..
mcmnela die brcinta..haha Very Happy

tp kna rujuk pakar dulu... tongue
Back to top Go down
View user profile
mackshinoda
Admin
Admin
avatar

Posts : 224
Join date : 2008-02-28
Age : 34
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Wed Mar 05, 2008 10:58 am

*artikel nie copyright from tempat lama mack jadi mode...kekekek...tak sangka ade lagi org simpan lagi citer kamben nie..
tak silap penulis dia "puteri khalifah"

_________________
~TiaP HaRi SayaNg~
Back to top Go down
View user profile http://borak.in-goo.com
araa_nana
sehati sejiwa
sehati sejiwa
avatar

Posts : 415
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : pink house

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Wed Mar 05, 2008 1:38 pm

mackshinoda wrote:
*artikel nie copyright from tempat lama mack jadi mode...kekekek...tak sangka ade lagi org simpan lagi citer kamben nie..
tak silap penulis dia "puteri khalifah"

haha xtau la mack..ni pn copyright dr blog org..huhu rabbit
Back to top Go down
View user profile
badboyz
Moderator Muzik
Moderator Muzik
avatar

Posts : 628
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : bwh langit atas bumi..dpn pc atas kerusi :P

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Wed Mar 05, 2008 2:02 pm

cter arnab b'cnte tade ke??
ahaks Razz

_________________



~Penant!an !tu adalah satu peny!ksaan..apatah lag! menunggu b!dadar! pujaan hat!~
Back to top Go down
View user profile
araa_nana
sehati sejiwa
sehati sejiwa
avatar

Posts : 415
Join date : 2008-03-03
Age : 26
Location : pink house

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Wed Mar 05, 2008 2:50 pm

badboyz wrote:
cter arnab b'cnte tade ke??
ahaks Razz

arnab nk brcnte ngn sape?
lembu ke ayam?
haha albino
Back to top Go down
View user profile
mackshinoda
Admin
Admin
avatar

Posts : 224
Join date : 2008-02-28
Age : 34
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Wed Mar 05, 2008 3:28 pm

araa_nana wrote:
badboyz wrote:
cter arnab b'cnte tade ke??
ahaks Razz

arnab nk brcnte ngn sape?
lembu ke ayam?
haha albino

hemster la...arnab dan hemster..cinta yg tak kesampaian..siann

_________________
~TiaP HaRi SayaNg~
Back to top Go down
View user profile http://borak.in-goo.com
aFdSmKaD
sehati
sehati
avatar

Posts : 137
Join date : 2008-02-29
Age : 29
Location : sUmWhErE~

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Thu Mar 06, 2008 7:07 am

cintaku ngan brad pitt x kesampaian..
grrrr..
pale
Back to top Go down
View user profile http://www.afdsmkad.wordpress.com
balqissy
sehati
sehati
avatar

Posts : 373
Join date : 2008-03-10
Age : 30
Location : skudai,jb

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Sun Mar 16, 2008 3:23 pm

mackshinoda wrote:
araa_nana wrote:
badboyz wrote:
cter arnab b'cnte tade ke??
ahaks Razz

arnab nk brcnte ngn sape?
lembu ke ayam?
haha albino

hemster la...arnab dan hemster..cinta yg tak kesampaian..siann

bleyh3..
klo bad nk try chenta2 ngn cat ni pon bleyh..
pig ni karang haram plak

whoops..
haha
Back to top Go down
View user profile
moniqueca
sehati
sehati
avatar

Posts : 223
Join date : 2008-04-03
Age : 26
Location : bintulu,sarawak

PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   Sat May 03, 2008 12:18 pm

~huhu..
~so pity..
~cinta x kesampaian..
~haha..
lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Cinta yang x kesampaian...   

Back to top Go down
 
Cinta yang x kesampaian...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Yang Pei-An (???)
» Casa Pia: seven found guilty of abuse
» BELAJAR SAHAM-SAHAM LOKAL ( PT ETRADING SECURITIES )
» What Font is This?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SEMBANG SAYANG :: Artikel dan Cerita :: Cerita lawak-
Jump to: